27 Haziran 2013 Perşembe

Haziran
Koordinatlar:40.641019,32.766057
Google Maps Yol Tarifi
Uzun süren alışverişten sonra et almak için Kazandaki Et Mezbahasına doğru yola koyuluyoruz. Mezhabaya geldiğimizde akşam yemeğimizi almak çin içeri girip 2 günlük yemek alıp çıktık. Nasıl gidilir diye tarif etmek gerekirse Kazan çıkışından Kızılcahamam yönüne devam ederek ilk ışıktan sağa dönüp 300-400 m kadar ilerleyip tekrar Efes Pilsen  fabrikasına doğru sola dönün 1km kadar sonra sol tarafdaki kırmızı renkli binadan alışverişinizi yapabilirsiniz. Bina önündeki kalabalıktan doğru yerde olduğunuzu anlarsınız.Kazandaki et pazarının sadece Salı, Cumartesi ve Pazar günleri hizmet ettiğini unutmayın.Çalışma saatlerinin sabah 8.30 akşam 19.30 olduğunu öğrendim.
(Hatta çok acıktıysanız Tankut gibi dışarıdaki mangalcıda ekmek arası yaptırabilirsiniz.)

Karagöl Manzara
Kızılcahamam'dan diğer ihtiyaçlarımızı alarak Çerkeş'e doğru yola çıktık Çerkeş tabelasından sanırım 30 km kadar ilerledik. Işık dağının çevresini döne döne tırmanmaya başladık Karagöl tabelası olmadığından gölü neredeyse kaçırıyorduk ancak son anda fark ederek gölün bulunduğu alana doğru araçlarımızla ilerledik. Karagöl'de yol ikiye ayrıldı soldan ilerleyerek geniş bir düzlükte durduk bizim çadırlarımızı kurmak için yeterliydi.

Çadırları kurmadan önce yerdeki çam kozalaklarını topladık.Çadırların arkasında ne kadar çok olduklarını görebilirsiniz.

Gölün çevresinde oldukça fazla kamp yapılacak alan var ama erken gelip piknikçilerden önce yer kapmak lazım (Üstelik tüm çöplerini bırakıp gidiyorlar 3 büyük çöp torbası çöp topladık bu topladıklarımız kendi çöpümüz değil onu belirteyim.Çevre kirliliği Karagölde almış başını gidiyor.Ayrıca önüne gelen yerde ateş yakılmış ne yazık ki bu ateş yakılan yerlerde uzun bir süre bitki yetişmeyecek
Biz geldiğimizde çadırlarını kurmuş olan bir kaç grup daha vardı.
Çadırlarımzı kurduktan sonra odun toplamaya başladık ormanın iç kesimlerinde bolca odun var ancak engebeli arazide odunları taşımak oldukça zor

Akşama doğru ateş karşısında oturunca yorgunluk kalmıyor

Yılmaz, saç tavayı yapmaya başlıyor pişti pişiyor

Bende biraz dinlendim

Saat 20.00 gibi İsmet ile Tarkan aramıza katıldılar. Akşam karanlığa kaldıkları için yolu bulmakta zorlanmışlar. Bu seferki kampta Kerem yoktu (Kocaeli'nde işe başladığı için katılamadı.) ancak aramıza İlker katıldı.

Sabah uyandıktan sonra kahvaltı hazırlığı başladı güzel bir kahvaltı yapıp keyif çaylarımızı içtikten sonra Tankut'un yeni aldığı havalı tüfekle oynamaya başladık.Hedef aldığımız pet şişeleri vurmakta zorlandık desem yalan olur ne zorlanması hiç vuramadık meğerse hedef alınan dürbün bozukmuş
Buyrun Yılmaz'ın denemeleri

Silah Tarkan'a geçiyor bir sürede o denedi hepimiz gibi

Bu Seferde İsmetin getirdiği ok ve yayla oynamaya başlıyoruz.
Yılmaz Deniyor

Tankut Deniyor

İsmet'de deniyor

İlker deniyor

Ben denemekten yoruldum artık

İsmet baktı olmuyor Malkoçoğluna özeniyor

Bu arada model helikopterimizi uçurmada başarılı oluyoruz ama indirme konusunda helikopter hiç başarılı değil her seferinde otlara çakılıyor.

Arka tarafta Yılmaz düşen helikopteri tekrar uçuracak ama inişte helikopter tekrar çakılacak

Pazar günü kahvaltımızı yapıp oyuncaklarla  oynadıktan sonra artık biraz dolaşmaya çıkıyoruz. İlginç mantarlar var bir çok yerde rastladım genelde benim gördüklerim hep kahverengi

Bu mantar çeşidinin zehirli olup olmadığı hakkında hiç bir fikrim yok

Öğleden sonra ekmeğimizin azaldığını fark eden İsmet ile Yılmaz(Aslında sigaraları bitmek üzereydi) yakın bir köyde bakkal bulmak umuduyla yola koyuldular.Ama köylerde bakkal bulamamışlar köylerde çerçicilik yapan Seyyar Bakkal Recep Beyi bulmuşlar.Arabasında ihtiyaç olabilecek her şey varmış

Genelde Karaköy çevresindeki köylerede geliyormuş.Hayırlı işler
İhtiyaç duyarsanız telefonu: 0531 710 7757

Yılmaz ile İsmet dönüşte fotoğraf çekmeyi unutmamışlar

İsmet kamp yerine döner dönmez  almış oluğu sigaranın keyfini çıkarıyor

Tarkan Yılmaz ve İlker göl etrafını gezmeye gidiyorlar burada bir Yusufçukla karşılaşıyorlar

Bende bir Ağaçkakan fotoğrafladım

Yavaş yavaş toplanma zamanı geldi

Ayrılma vakti geliyor araçlarımıza binmeden geleneksel pozumuzu veriyoruz

Bir sonraki kampda görüşmek üzere Karagöle veda ediyoruz.